Dorința noastră este să vă oferim un sejur plăcut în incinta complexului nostru, de aceea am stabilit o serie de reguli, de care vă rugăm să țineți cont atunci când efectuați o rezervare.
Rezervarea unei camere se poate realiza astfel:
• telefonic la 0758.114.278/ 0748.870.412/ 0748.114.273
• e-mail la rezervari@hotelsunrise.ro
• formular de rezervări disponibil pe site-ul : www.hotelsunrise.ro
Termeni şi Condiții Acești termeni şi condiții se aplică tuturor serviciilor noastre disponibile online, prin e-mail sau telefon. Prin accesarea, căutarea şi utilizarea website-ului nostru şi prin efectuarea unei rezervări, confirmați şi sunteți de acord, că aţi citit și înțeles toți termenii şi condițiile precizate mai jos.
1. Garantarea Rezervărilor și Politica de Plăți
Prin acest website, oferim o platformă online prin intermediul căreia vizitatorii website-ului pot face rezervări pentru Hotel Sunrise și Satul Pescăresc Crișan. Prin completarea formularului de rezervare, sunteți de acord cu condițiile rezervării. În urma primirii cererii de rezervare, vom confirma disponibilitatea serviciilor solicitate și vom trimite factura proformă prin email.
Pentru garantarea rezervării, este necesară plata unui avans, echivalent a unei nopți de cazare cu mic dejun, în termen de 2 zile lucrătoare de la data transmiterii facturii proforme. În situația în care avansul nu va fi achitat în termenul menționat, rezervarea va fi anulată.
Diferența din costul cazarii cu mic dejun și costul integral (100%) al transportului pe apă Mahmudia – Hotel Sunrise, în cazul în care este solicitat serviciul de transfer, se va achita prin virament cu minim 10 zile înainte de ziua sosirii.
Plățile pot fi efectuate prin:
- transfer bancar
- tichete de vacanță
- card bancar;
Personalul din recepția hotelului, va informa oaspeții privind serviciile suplimentare neincluse în tariful de cazare.
Serviciile de masă comandate se achită după efectuarea prestației.
Serviciile de agrement comandate, se vor achita în momentul comenzii.
Plățile se efectuează cash, card sau tichete de vacanța la recepția hotelului, în moneda românească.
Card-uri acceptate:
- Visa / Visa electron / Master card.
Pentru clienții noștri care rezerva prin intermediul site-urilor de rezervare cu care Dinamic Construct SRL are contracte (Booking.com, etc), ne rezervăm dreptul să preautorizăm cardurile clienților folosind informațiile transmise de către aceste site-uri conform condițiilor de rezervare agreate între site-urile de rezervări prin care clientul dorește sa facă rezervare pentru Hotel Sunrise și Satul Pescăresc.
2. Perioade Speciale
Pentru perioadele de Paște, 1 Mai, Rusalii, Sfânta Maria, Festivalul Borșului de Pește, pentru serviciile turistice conform Ofertelor Speciale, se va efectua prin plata în avans a întregii valori (100%) a pachetului turistic, în termen de 2 zile lucrătoare de la transmiterea facturii proforme emise. În caz contrar, rezervarea va fi anulată.
3. Anulări / neprezentări / penalizări
Efectuând o rezervare, acceptați şi sunteți de acord cu politica de anulare/neprezentare, sumele încasate cu caracter de avans conform ofertelor înaintate, sunt agreate și plătite de către clienți pentru confirmarea rezervărilor.
Orice rezervare, anulare sau modificare se va face numai în scris.
3.1 Anularea cu cel puțin 10 zile înaintea datei de sosire:
3.1.1. Anularea unei rezervări se poate face fără a implica penalități, cu cel mult 10 zile lucrătoare înainte de data începerii sejurului. În caz contrar avansul, reprezentând prima noapte de cazare cu mic dejun, se transformă în penalitate.
3.2 Anularea în mai puțin de 10 zile înainte de data sosirii:
3.2.1. Pentru orice anulare totală sau parțială cu mai puțin de 10 zile înainte de intrarea la cazare se va reține ca penalizare 100% costul cazarii cu mic dejun.
3.2.2. Rezervarea neonorată, reprezintă rezervarea confirmată și neanulată în urma căreia clientul nu a ajuns la hotel la data stabilită. În cazul neprezentării clientului în hotel, suma achitată în avans se reține integral.
3.2.3. Pentru anulările anunțate la recepție cu cel puțin 10 zile lucrătoare înainte de data de Check-in, avansul se poate folosi pentru rezervări ulterioare ale clientului în următoarele 12 luni.
3.2.4. Orice modificare a unei rezervări confirmate, va fi considerată o anulare și se va supune condițiilor de anulare de mai sus. În acest caz, este necesară efectuarea unei noi rezervari care va fi confirmată în limita disponibilităților.
3.2.5. În cazul în care turistul decide din orice motiv să plece mai devreme de ziua de ieșire de la cazare, acesta va achita integral valoarea serviciilor rezervate inițial (se vor plăti toate nopțile rezervate).
4. Condiții grupuri
4.1. Pentru grupuri de minim 4 camere este necesară plata unui avans reprezentând 1 noapte de cazare cu mic dejun/cameră rezervată, în termen de 2 zile de la data emiterii facturii proforme iar diferența din costul cazării cu mic dejun cu minim 10 zile înaintea datei de intrare. În caz contrar rezervarea va fi anulată și avansul va fi reținut cu titlu de penalizare.
4.2. În cazul anulărilor cu mai puțin de 10 zile înainte de intrarea la cazare sau de neprezentare, penalizarea va fi de 100%.
4.3. Mesele, excursiile și transferurile se vor achita la check-out.
5. COVID-19 - politica de anulare
În vederea desfășurării activității în cele mai bune condiții de siguranță sanitară, am aplicat măsurile impuse de Autorități în vederea prevenirii și răspândirii epidemiei Covid-19. Actualizăm în permanență politica de anulări având în vedere cele mai recente evoluții legate de Covid-19. Scopul nostru este să oferim cât mai multă flexibilitate și confort pentru oaspeții noștri.
5.1. Un credit pentru un sejur viitor va rămâne în contul Dumneavoastră dacă nu puteți ajunge la Hotel SUNRISE în perioada stării de alertă, în cazul următoarelor situații de anulare*:
a) incapacitatea de a pleca din localitatea de reședință din cauza restricțiilor oficiale impuse de Autorități
b) carantină obligatorie la reîntoarcerea din străinătate
c) carantinare sau izolare obligatorie ca urmare a unei dispoziții emise de DSP (Direcția de Sănătate Publică)
*Creditul se acordă în urma prezentării actelor justificative.
Documentele trebuie să fie pe numele oaspetelui/oaspeților pentru care este făcută rezervarea.
Anularea se aplică numai pentru rezervarea camerei alocată oaspeților aflați în una dintre condițiile mai sus enunțate.
6. TARIFE
6.1. Toate tarifele afișate pe website-ul www.hotelsunrise.ro, sunt tarife de cazare ocupare în regim de dublă, sunt exprimate pe noapte și includ mic dejun și TVA (5%).
6.2. Tarifele nu sunt valabile în perioadele sărbătorilor de: Paște, 1 Mai, Rusalii, Sf. Maria, Festivalul Borșului de Pește.
6.3. Tarifele pot fi modificate în orice moment, majorările de tarife neafectând rezervările deja confirmate, decât în cazul: majorării taxelor și impozitelor (T.V.A., taxă hotelieră, etc.) sau introducerea unor noi taxe și impozite ce va avea drept efect modificarea atât a tarifelor cât și a rezervărilor deja confirmate.
7. Politica de CHECK-IN / CHECK-OUT
7.1. Cazarea se face începând cu orele 16:00, iar predarea camerelor se face cel mai târziu la orele 12:00. Această regulă a fost instituită datorită faptului că în intervalul orar 12:00 - 16:00 se face igienizarea camerelor. În cazul în care ajungeți la hotel mai devreme de orele 16:00 (dar nu mai devreme de orele 12:00) și avem camere pregătite pentru a fi cazate, vă vom caza mai devreme.
7.2. În cazul în care doriți să vă cazați înainte de orele 12:00, iar disponibilitatea camerelor ne permite acest lucru, se va achită la recepție o taxă suplimentară ”early check-in” reprezentând jumatate din tariful de cazare al unei camere (fără mic dejun).
7.3. În cazul în care doriți să eliberați camera mai târziu de orele 12:00, iar disponibilitatea camerelor ne permite acest lucru, se va achita la recepție o taxă suplimentară ”late check-out” după cum urmează: a) pentru eliberarea camerelor în intervalul orar 12:00 - 16:00 se va plăti taxa ”late check-out” reprezentând jumătate din tariful de cazare al unei camere (fără mic dejun). b) pentru eliberarea camerelor mai târziu de orele 16:00 se va plăti taxa ”late check-out” reprezentând tariful de cazare al unei camere (fără mic dejun).
8. Politica de Confidențialitate și Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal
8.1. Hotel Sunrise și Satul Pescăresc Crișan****, folosește standarde etice înalte şi vă respectă intimitatea, cu excepția cazurilor în care legea cere divulgarea în orice jurisdicție relevantă. Nu vom divulga informațiile dvs. personale unor terțe părți fără consimțământul dvs.
8.2. Accesând formularul de rezervare prin care vă transmiteți datele dumneavoastră personale în vederea efectuării unei rezervări, declarați că sunteți de acord cu următoarele:
a) datele personale solicitate să fie colectate si stocate de către SC Dinamic Construct SRL;
b) datele personale să fie utilizate pe o perioadă nedeterminată, precum şi în vederea unor contactări ulterioare;
c) să primiți din partea Hotel Sunrise și Satul Pescăresc diverse oferte de cazare la locația noastră, serviciul de tip newsletter (primește noutăți prin e-mail).
9. Fumatul
Fumatul nu este permis în camere sau în spații publice; există locuri special amenajate. Se va percepe o taxă de igienizare de 50 euro, pentru camerele în care s-a fumat.
10. Siguranța
10.1. Hotelul și spațiile publice sunt supravegheate prin sistem video.
10.2. Clienții au obligația de a solicita Hotelului păstrarea bunurilor de valoare (documente, bani, aparatură electronică sau alte asemenea obiecte de valoare).
10.3. Hotelul nu își asumă răspunderea pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incita hotelului, sălilor de conferință, restaurantului, barului, zona piscinelor și parcare.
10.4. Hotelul nu își asumă răspunderea asupra unor eventuale accidente sau traumatisme ce pot surveni din neglijența clientului .
11. Conduita
11.1. Hotelul își rezervă dreptul de a refuza cazarea sau servirea în restaurant a clienților în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți, care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii hotelului sau deranjează alți clienți.
11.2. Hotelul își rezerva dreptul de a-și selecta clientela.
12. Obligațiile Hotelului
12.1. Hotelul are obligația de a asigura clienților spațiul de cazare rezervat împreună cu serviciile suplimentare la nivelul calitativ impus de Normele metodologice de clasificare.
12.2. În cazul în care, după începerea sejurului, o parte importantă din serviciile turistice comandate nu este realizată, Hotelul are următoarele obligații:
a) să ofere clientului alternative corespunzătoare în vederea continuării sejurului, fără majorarea prețului, respectiv serviciile turistice oferite să fie de aceeași calitate şi cantitate;
b) să restituie clientului sumele ce reprezintă diferența dintre serviciile turistice achitate şi cele efectiv prestate în timpul călătoriei turistice, împreună cu potențialele penalizări survenite din cauza încetării sejurului;
c) în cazul în care nu pot fi oferite clientului alternative corespunzătoare sau acesta nu le acceptă din motive întemeiate, să asigure returnarea contravalorii serviciilor neprestate.
12.3. Hotelul este răspunzător pentru buna executare a obligațiilor față de clienți, cu excepția următoarelor cazuri:
a) când neîndeplinirea sau îndeplinirea defectuoasă a obligațiilor asumate prin T.C.G. se datorează clientului;
b) când neîndeplinirea obligațiilor se datorează unui caz fortuit sau de forţă majoră, așa cum aceste cazuri sunt definite de Codul Civil (spre exemplu dar fără a se limita la: modificări de orar sau de itinerariu, întârzieri în traficul mijloacelor de transport etc.).
13. Obligațiile clientului
13.1. Clientul are obligația de a verifica la sosire lista de inventar a camerei pe care va trebui s-o predea în aceleași condiții la plecare. În caz contrar, eventualele lipsuri sau degradări ale bunurilor din camera vor fi suportate de acesta. În cazul în care la sosirea în cameră lista de inventar este diferită de obiectele de inventar prezente în cameră, clientul are obligația de a informa recepția referitor la acest aspect.
13.2. Clientul este răspunzător față de Hotel pentru daunele provocate, din culpă sau cu intenție, celorlalți clienți sau personalului, clădirilor, mobilierului și echipamentelor hotelului.
13.3. Este strict interzisă introducerea si folosirea în camerele Hotelului de aparatura electrocasnică (cafetieră, storcător de fructe, fier de calcat, fierbător, etc.).
13.4. Clientul este răspunzător pentru luarea la cunoștință si respectarea T.C.G. pe întreaga durată a șederii.
13.5. În hotel, restaurant, terasa restaurantului și pe terasa piscinei nu este permis consumul de băuturi și alimente aduse din exterior.
13.6. Este interzis excesul de băuturi, sonorizările de volum ridicat atât în interior cât și în exterior, sau la ore care deranjează pe ceilalti turiști cazați.
13.7. Este interzisă aruncarea gunoaielor de orice fel, inclusiv mucuri de țigări, în alt loc decât coșuri de gunoi sau scrumiere.
13.8. Este interzis aprinsul focurilor de orice natură.
14. Nevoi speciale
14.1. Majoritatea spațiilor din hotel sunt accesibile și persoanelor cu dizabilități. Orice nevoie specială trebuie anunțată în avans.
15. Animalele de companie
15.1. Este interzis accesul cu animalele de companie în incinta hotelului.
15.2. Hotelul are dreptul să refuze cazarea clienților însoțiți de animale de companie sub sancțiunea anulării rezervării și a plății unei penalități echivalente cu întreaga valoare a serviciilor aferente primei nopți de cazare.
16. Protecția Mediului
16.1. Lenjeria și prosoapele se schimbă la 2 zile de cazare sau la cererea clientului. Pentru semnalarea schimbării lenjeriei sau prosoapelor oaspeții sunt rugați să le lase pe jos, în baie.
17. Vizitatorii
17.1. Clienții pot primi vizitatori în camerele de hotel între orele 08:00 și 22:00, fără costuri suplimentare.
17.2. În cazul în care clienții primesc vizitatori în intervalul 22:00-08:00, aceștia din urmă vor trebui să achite diferența de tarif și să se înregistreze la recepție.
18. Piscina hotelului
18.1. Poate fi folosită între orele 8.00 - 20.00. După această oră vor începe tratamentele de întreținere;
18.2. Este interzisă folosirea prosoapelor din camera la piscina hotelului; La recepție se eliberează prosoape pentru piscine.
19. Program funcționare Restaurant și Bar Sunrise
19.1. Programul de funcționare al Restaurantului Sunrise, în regim a la carte este 13:30 - 23.00.
19.1.1. Micul dejun tip bufet (pentru un minim de 20 de persoane), se servește zilnic între orele 7.30-10.00, în Restaurantul Sunrise.
19.1.2. Serviciile de masa în regim de demipensiune (prânz sau cină) sau pensiune completă (prânz și cină) se vor asigura pe fișa cont (a la carte) în Restaurantul Sunrise, între orele 13.00-16.00 – pentru dejun și intre orele 19.00-22.00 pentru cină.
19.2. Programul de entertainment din cadrul Restaurantului Sunrise se va desfășura între orele 20.30 și 23.00. În incinta restaurantului, accesul este permis doar cu o ținută decentă.
19.3. Este strict interzis accesul în complex sau în restaurant cu alimente și băuturi din exterior.
20. Reclamații
20.1. Reclamațiile privind calitatea serviciilor turistice prestate se vor face pe loc, pe toată durata șederii turiștilor în complex. Reclamațiile ulterioare încheierii sejurului nu vor fi luate în considerare de către Hotel.
20.2. Reclamațiile privind prejudicile cauzate prin furtul, distrugerea sau deteriorarea bunurilor aduse de client, trebuie aduse la cunoștința hotelului în cel mult 24 de ore de la data terminării sejurului.
21. Legea aplicabilă. Litigii
21.1. Drepturile și obligațiile părților prevăzute de T.C.G., precum și toate efectele juridice pe care le produc T.C.G. vor fi interpretate și guvernate în conformitate cu legislația română în vigoare.
21.2. Toate litigiile născute din/sau în legătura cu prestarea serviciilor ce formează obiectul T.C.G. vor fi soluționate de către instanțele judecătorești române competente .
22. Dispoziții finale
22.1. Hotelul are dreptul să modifice unilateral oricând Termenii și Condițiile Generale (T.C.G.). Modificarea T.C.G. va fi opozabilă clienților de la data la care le-a fost adusă la cunoștință prin orice mijloc (afișare, e-mail, etc.).
22.2. Modificarea T.C.G. nu va aduce atingere tarifelor în cazul rezervărilor deja confirmate.
23. Clauze finale
Considerăm că orice client în momentul cazării sau în momentul accesării vreunui serviciu (restaurant, bar, facilități recreaționale) la hotelul nostru a luat cunoștință de termenele și condițiile mai sus menționate și le-a acceptat tacit.