Termeni si Condiții Generale

Dorinta noastra este sa va oferim un sejur placut in incinta complexului nostru, de aceea am stabilit o serie de reguli, de care va  rugam sa tineti cont atunci cand efectuati o rezervare :

Rezervarea unei camere se poate realiza astfel:

  • telefonic la 0758 114 278/ 0748 870 412/ 0240547191/  0240547192
  • e-mail la rezervari@hotelsunrise.ro
  • formular de rezervari disponibil pe site-ul : www.hotelsunrise.ro

Termeni şi Condiții

Acești termeni şi condiții se aplică tuturor serviciilor turistice oferite de, S.C. DINAMIC CONSTRUCT S.R.L. – TULCEA, CUI: RO7898651, inregistrat la Registrul Comertului Tulcea sub nr. J36/724/1995, prin HOTEL SUNRISE si SATUL PESCARESC – CRISAN, disponibile online prin e-mail sau telefon. Prin accesarea, căutarea şi utilizarea website-ului nostru şi prin efectuarea unei rezervări, confirmați şi sunteți de acord,că aţi citit, si înțeles toți termenii şi condițiile precizate mai jos.

Garantarea Rezervărilor si Politica de Plati

Prin acest website,  oferim o platformă online prin intermediul căreia vizitatorii website-ului pot face rezervări pentru Hotel Sunrise si Satul Pescaresc Crisan.  Prin completarea formularului de rezervare , sunteți de acord cu condițiile rezervării.

In urma primirii cererii de rezervare, vom confirma disponibilitatea serviciilor solicitate si vom trimite factura proforma prin email.

Pentru garantarea rezervarii, este necesara plata unui avans de minim 30% din costul cazarii cu mic dejun, în termen de 2 zile lucrătoare de la data transmiterii facturii proforme. In situatia in care avansul nu va fi achitat in termenul mentionat, rezervarea va fi anulata.

Diferența de 70% din costul cazarii cu mic dejun  si  costul integral (100%)  al transportului pe apa Mahmudia – Hotel Sunrise, in cazul in care este solicitat serviciul de transfer,  se va achita prin virament cu minim 10 zile inainte de ziua sosirii.

Platile pot fi efectuate:

  • online pe site-ul hotelsunrise.ro, prin platforma euplatesc.ro,
  • transfer bancar
  • tichete de vacanta.

Personalul din receptie va informa oaspetii de achitarea la recepția hotelului a serviciilor suplimentare solicitate de acesta si neincluse in tariful de cazare.

Serviciile  de masa comandate  se achita dupa efectuarea prestatiei.

Serviciile de agrement comandate, se vor achita in momentul comenzii.

Platile se efectueaza cash sau card la receptia hotelului, in moneda romaneasca.

  • Card-uri acceptate:  Visa / Visa electron / Master card.

Pentru clienții noștri care rezerva prin intermediul site-urilor de rezervare cu care Dinamic Construct SRL are contracte (Booking.com, etc), ne rezervam dreptul sa preautorizăm cardurile clienților folosind informațiile transmise de către aceste site-uri conform condițiilor de rezervare agreate intre site-urile de rezervări prin care clientul dorește sa facă rezervare pentru Hotel Sunrise si Satul Pescaresc.

Perioade Speciale

Pentru perioadele de Paste, 1 Mai, Rusalii , Sfanta Maria, Festivalul Borsului de peste, serviciile turistice conform  Ofertelor Speciale, se va efectua prin plata în avans a întregii valori (100%) a pachetului turistic, în termen de 2 zile lucrătoare de la  transmiterea facturii proforme emise.   In caz contrar, rezervarea va fi anulata.

Anulari / neprezentări / penalizări

Efectuând o rezervare, acceptați şi sunteți de acord cu politica de anulare/neprezentare, sumele încasate cu caracter de avans conform ofertelor inaintate, sunt agreate si plătite de către clienti pentru confirmarea rezervărilor.

Orice rezervare, anulare sau modificare se va face numai in scris.

Anularea unei rezervări se poate face fără a implica penalități, cu cel mult 10 zile lucrătoare înainte de data începerii sejurului.  In caz contrar avansul de 30%  din costul cazarii cu mic dejun se transforma in penalitate.

Pentru orice anulare totala sau partiala cu mai putin de 10 zile inainte de intrarea la cazare se va retine ca penalizare 100% costul cazarii cu mic dejun.

Rezervarea neonorata, reprezintă rezervarea confirmată și neanulata în urma căreia clientul nu a ajuns la hotel la data stabilită. În cazul neprezentării clientului in hotel, suma achitată în avans se reține integral.
Pentru anulările anunțate la recepție cu cel puțin 10 zile lucratoare înainte de data de Check-in, avansul se poate folosi pentru rezervări ulterioare ale clientului in urmatoarele 12 luni.

Orice modificare a unei rezervari confirmate, va fi considerata o anulare si se va supune conditiilor de anulare de mai sus.  In acest caz, este necesara efectuarea unei noi rezervari care va fi confirmata in limita disponibilitatilor.

In cazul in care turistul decide din orice motiv sa plece mai devreme de ziua de iesire de la cazare, acesta va achita integral valoarea serviciilor rezervate initial (se vor plati toate noptile rezervate).

Conditii grupuri

Pentru grupuri de minim 4 camere este necesara plata unui avans de minim 30% din costul cazarii cu mic dejun, rezervate in termen de 2 zile de la emiterii facturii proforme iar diferenta de 70% din costul cazarii cu mic dejun cu minim 10 zile inantea datei de  intrare.

In caz contrar rezervarea va fi anulata si avansul de 30% va fi retinut cu titlu de penalizare. In cazul anularilor cu mai putin de 10 zile inainte de intrarea la cazare sau de no show penalizarea va fi de 100%.

Mesele, excursiile si transferurile se vor achita la check-out.

Tarife

Toate tarifele afișate pe website-ul www.hotelsunrise.ro, sunt tarife de cazare ocupare în regim de dublă,  sunt exprimate pe noapte si includ mic dejun si TVA (9%).

Tarifele nu sunt valabile in perioadele sarbatorilor de: Paste, 1 Mai, Rusalii, Sf. Maria, Festivalul Borsului de Peste.

Tarifele pot fi modificate în orice moment, majorările de tarife neafectând rezervările deja confirmate,  decat in cazul: Majorarii taxelor și impozitelor (T.V.A., taxă hotelieră, etc.) sau introducerea unor noi taxe și impozite ce va avea drept efect modificarea atât a tarifelor cât și a rezervărilor deja confirmate.

Politica de CHECK-IN / CHECK-OUT

  • Cazarea se face incepand cu orele 14:00, iar predarea camerelor se face cel mai tarziu la orele 12:00. Aceasta regula a fost instituita datorita faptului ca in intervaulul orar 12:00 – 14:00 se face igienizarea camerelor.
  • In cazul in care ajungeti la hotel mai devreme de orele 14:00 (dar nu mai devreme de orele 12:00) si avem camere pregatite pentru a fi cazate, va vom caza mai devreme.
  • In cazul in care doriti sa va cazati inainte de orele 12:00, iar disponibilitatea camerelor ne permite acest lucru, se va achita la receptie o taxa suplimentara ”early check-in” reprezentand jumatate din tariful de cazare al unei camere (fara mic dejun).
  • In cazul in care doriti sa eliberati camera mai tarziu de orele 12:00, iar disponibilitatea camerelor ne permite acest lucru, se va achita la receptie o taxa suplimentara ”late check-out” dupa cum urmeaza:
    • pentru eliberarea camerelor in intervalul orar 12:00 – 16:00 se va plati taxa ”late check-out” reprezentand jumatate din tariful de cazare al unei camere (fara mic dejun).
    • pentru eliberarea camerelor mai tarziu de orele 16:00 se va plati taxa ”late check-out” reprezentand tariful de cazare al unei camere (fara mic dejun).

Confidențialitate

Hotel Sunrise si Satul Pescaresc Crisan***, folosește standarde etice înalte şi vă respectă intimitatea. Cu excepția cazurilor în care legea cere divulgarea în orice jurisdicție relevantă nu vom divulga informațiile dvs. personale unor terțe părți fără consimțământul dvs.

Notificări pentru utilizatori

Accesând formularul de rezervare prin care vă transmiteți datele dumneavoastră personale în vederea efectuării unei rezervări, declarați că sunteți de acord cu următoarele:

  • datele personale solicitate să fie colectate si stocate de către SC Dinamic Construct SRL;
  • datele personale să fie utilizate pe o perioadă nedeterminată, precum şi în vederea unor contactări ulterioare;
  • să primiți din partea Hotel Sunrise si Satul Pescaresc diverse oferte de cazare la locația noastra , serviciul de tip newsletter (primește noutăți prin e-mail).

Fumatul

Nu este permis  în camere  sau în spatii publice; există locuri special amenajate. Se va percepe o taxă de igienizare de 50 euro, pentru camerele în care s-a fumat.

Siguranța:

  • Hotelul și spatiile publice sunt supravegheate prin sistem video.
  • Clienții au obligația de a solicita Hotelului păstrarea bunurilor de valoare (documente,bani, aparatură electronică sau alte asemenea obiecte de valoare).
  • Hotelul nu își asuma răspunderea pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incita hotelului, sălilor de conferință, restaurantului, barului, zona piscinelor și parcare.
  • Hotelul nu își asuma răspunderea asupra unor eventuale accidente sau traumatisme ce pot surveni din neglijenta clientului.

Conduita

  • Hotelul își rezerva dreptul de a refuza cazarea sau servirea în restaurant a clienților în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii hotelului sau deranjează alți clienți.
  • Hotelul își rezerva dreptul de a-și selecta clientela.

Obligațiile Hotelului

Hotelul are obligația de a asigura clienților spațiul de cazare rezervat împreună cu serviciile suplimentare la nivelul calitativ impus de Normele metodologice de clasificare.

În cazul în care, după începerea sejurului, o parte importantă din serviciile turistice comandate nu este realizată, Hotelul are următoarele obligații:

  • să ofere clientului alternative corespunzătoare în vederea continuării sejurului, fără majorarea prețului, respectiv serviciile turistice oferite să fie de aceeași calitate şi cantitate;să restituie clientului sumele ce repre
  • zintă diferența dintre serviciile turistice achitate şi cele efectiv prestate în timpul călătoriei turistice, împreună cu potențialele penalizări survenite din cauza încetării sejurului;
  • în cazul în care nu pot fi oferite clientului alternative corespunzătoare sau acesta nu le acceptă din motive întemeiate, să asigure returnarea contravalorii serviciilor neprestate.

Hotelul este răspunzător pentru buna executare a obligațiilor față de clienți, cu excepția următoarelor cazuri:

  • când neîndeplinirea sau îndeplinirea defectuoasă a obligațiilor asumate prin T.C.G. se datorează clientului;
  • când neîndeplinirea obligațiilor se datorează unui caz fortuit sau de forţă majoră, așa cum aceste cazuri sunt definite de Codul civil (spre exemplu dar fără a se limita la: modificări de orar sau de itinerariu, întârzieri în traficul mijloacelor de transport etc.).

Obligațiile clientului

Clientul are obligația de a verifica la sosire lista de inventar a camerei pe care va trebui s-o predea in aceleași condiții la plecare, în caz contrar eventualele lipsuri sau degradări ale bunurilor din camera, vor fi suportate de acesta.   In cazul in care la sosirea în cameră lista de inventar este diferită de obiectele de inventar prezente in camera, Clientul are obligația de a informa recepția referitor la acest aspect.

Clientul este răspunzător față de Hotel pentru daunele provocate, din culpă sau cu intenție, celorlalți clienți sau personalului, clădirilor, mobilierului și echipamentelor hotelului.

Este strict interzisă introducerea si folosirea în camerele Hotelului de aparatura electrocasnică (cafetieră, storcător de fructe, fier de calcat, fierbător, etc.)..
Clientul este răspunzător pentru luarea la cunoștință si respectarea T.C.G. pe întreaga durata a sederii

În hotel nu este permis consumul de băuturi și alimente din exterior,

De asemenea este interzis excesul de băuturi, sonorizările de volum ridicat atât în interior cât și în exterior, sau la ore care deranjeaza pe ceilalti turisti cazati.

Este interzisă aruncarea gunoaielor de orice fel, inclusiv mucuri de țigări, în alt loc decât coșuri de gunoi sau scrumiere,

Este interzis aprinsul focurilor de orice natură.

Nevoi speciale

Majoritatea spatiilor din hotel sunt accesibile și persoanelor cu dizabilități. Orice nevoie specială trebuie anunțată în avans.

Animalele  de companie

Este interzis accesul cu animalele de companie în incinta hotelului. Hotelul are dreptul să refuze cazarea clienților însoțiți de animale de companie sub sancțiunea anulării rezervării și  a plății unei penalități echivalente cu întreaga valoare a serviciilor aferente primei nopți de cazare.

Protecția  Mediului

Lenjeria și prosoapele se schimbă la 2 zile de cazare sau la cererea clientului.
Pentru semnalarea  schimbării lenjeriei sau prosoapelor oaspeții sunt rugați să le lase pe jos, în baie.

Vizitatorii

Clienții pot primi vizitatori în camerele de hotel între orele 08:00 și 22:00, fără costuri suplimentare.
În cazul în care clienții primesc vizitatori în intervalul 22:00-08:00, aceștia din urmă vor trebui să achite diferența de tarif și să se înregistreze la recepție.

Piscina Hotelului

  • Poate fi folosita intre orele 8 – 21.
  • Dupa aceasta ora se vor face tratamentele de intretinere;
  • Este interzisa folosirea prosoapelor din camera la piscina hotelului;
  • La receptie se elibereaza prosoape cu destinatia pentru piscine.

Program funcționare Restaurant și Bar

  • Programul de funcționare al Restaurantului Sunrise, în regim a la carte este 13:30 – 23.00.
    Micul dejun tip bufet (pentru un minim de 20 de persoane), se servește zilnic intre orele 7.30-10.00, în Restaurantul Sunrise
  • Serviciile  de masa, in regim de demipensiune (prânz sau cina, la valoarea de 65 lei/persoana/zi) sau pensiune completa (prânz si cina, la valoarea de 130 lei/persoană/zi) se vor asigura pe fisa cont (a la carte), in Restaurantul Sunrise, intre orele 13.30-15.00 – pentru dejun si intre orele 19.00-22.00 pentru cina.
  • Programul de entertainment din  cadrul Restaurantului Sunrise se va desfășura intre orele 20.30 si 24.00.  În incinta restaurantului, accesul este permis doar cu o ținută decentă.
  • Programul de funcționare al barului  din zona piscinelor este 9.00 – 19.00.
    Este strict interzis accesul în hotel sau restaurant cu alimente și băuturi din exterior.

Reclamați

Reclamațiile privind calitatea serviciilor turistice prestate se vor face pe loc, pe toată durata șederii turiștilor în Hotel. Reclamații ulterioare încheierii sejurului nu vor fi luate in considerare de către Hotel.
Reclamațiile privind prejudiciul cauzate prin furtul, distrugerea sau deteriorarea bunurilor aduse de client, trebuie aduse la cunoștința hotelului în cel mult 24 de ore de la data terminarii sejurului.

Legea aplicabilă. Litigii

  • Drepturile si obligațiile părților prevăzute de T.C.G., precum si toate efectele juridice pe care le produc T.C.G. vor fi interpretate si guvernate în conformitate cu legislația română în vigoare.
  • Toate litigiile născute din/sau în legătura cu prestarea serviciilor ce formează obiectul T.C.G. vor fi soluționate  de către instanțele judecătorești române competente .

Dispoziții finale

  • Hotelul are dreptul să modifice unilateral oricând Termenii si Conditiile Generale( T.C.G.)
  • Modificarea T.C.G. va fi opozabilă clienților de la data la care le-a fost adusă la cunoștință prin orice mijloc (afișare, e-mail, etc.).
  • Modificarea T.C.G. nu va aduce atingere tarifelor în cazul rezervărilor deja confirmate.

Clauze finale

  • Consideram ca orice client in momentul cazării sau in momentul accesării vreunui serviciu (restaurant, bar, facilitați recreaționale) la hotelul nostru a luat cunoștința de termenele si condițiile mai sus menționate si le-a acceptat tacit.

Conducerea Hotel Sunrise si Satul Pescaresc Crisan